آزمون علامت
طراحی و پیادهسازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان دانشمحور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]
آمادگی سازمانی
طراحی و پیادهسازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان دانشمحور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]
آموزش
نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]
آموزش
بهکارگیری فناوریهای نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]
ا
استانداردسازی
استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]
استراتژی
استراتژی های پاسخ به بحران درزمان بحران (کووید 19) در بخش تولید و صنعت [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 63-76]
استراتژی
توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]
استراتژی تکنولوژی
ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]
استقرار مدیریت دانش
طراحی و پیادهسازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان دانشمحور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]
اشتراک دانش
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک درونسازمانی دانش در شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]
اموال بلا استفاده
انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]
انرژیهای تجدیدپذیر
مدلسازی ساختاری-تفسیری چالشهای تاثیرگذار بر فرآیند سیاستگذاری توسعه فناوریهای انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]
بازاریابی محتوایی
بهکارگیری فناوریهای نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]
بحران
استراتژی های پاسخ به بحران درزمان بحران (کووید 19) در بخش تولید و صنعت [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 63-76]
برنامه اقدام استراتژیک بحران
استراتژی های پاسخ به بحران درزمان بحران (کووید 19) در بخش تولید و صنعت [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 63-76]
پ
پاردایم تولید اجتماعی
مدلی برای پاردایم تولید اجتماعی [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 43-50]
پارک علم و فناوری
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک درونسازمانی دانش در شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]
پتانسیل بازار
پتانسیل بازار و ضرورت تجاریسازی فرآوردههای لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]
ت
تأسیسات و تجهیزات نفتی
انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]
تجاریسازی
پتانسیل بازار و ضرورت تجاریسازی فرآوردههای لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]
تجاریسازی
استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]
تجزیهوتحلیل سناریو
مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]
تحقیقوتوسعه
قابلیتهای پویای تحقیقوتوسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانهی شرکتهای صنایع غذایی تولید کنندهی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]
توسعه
نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصتهای کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]
توسعه اجتماعی
بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]
توسعه اقتصادی و هنری
بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]
توسعه صنعتی
استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]
توسعه فرهنگی
بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]
توسعه فناوری
مدلسازی ساختاری-تفسیری چالشهای تاثیرگذار بر فرآیند سیاستگذاری توسعه فناوریهای انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]
توسعه فناوری
استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]
تولید ناب چابک
مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]
تولید و صنعت
استراتژی های پاسخ به بحران درزمان بحران (کووید 19) در بخش تولید و صنعت [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 63-76]
چ
چالش های توسعه
شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]
د
دانش سازمانی
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک درونسازمانی دانش در شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]
دانش فنی
انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]
دانشگاه و صنعت
تدوین مدل سیاست های جذب دانشجو با تاکید بر رابطه بین دانشگاه و صنعت. [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 53-62]
دانش محلی
پتانسیل بازار و ضرورت تجاریسازی فرآوردههای لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]
ر
راهکار بهبود
شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]
رشد اقتصادی
استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]
رشد سازمانی
نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]
رفتار شرکت
ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]
روابط مشتری
تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]
روش دیمتل
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک درونسازمانی دانش در شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]
س
سرمایه اجتماعی
تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]
سرمایه مشتری
نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصتهای کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]
سهم بازار
نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصتهای کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]
سیاست
شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]
سیاستگذاری
مدلسازی ساختاری-تفسیری چالشهای تاثیرگذار بر فرآیند سیاستگذاری توسعه فناوریهای انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]
ش
شایستگی کلیدی
توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]
شبکههای اجتماعی
بهکارگیری فناوریهای نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]
شبکههای باور بیزین
مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]
شخص ثالث
انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]
شرط انتقال مالکیت
انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]
شرکت کاله
تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]
شرکتهای دانشبنیان
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک درونسازمانی دانش در شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]
ص
صنایع غذایی
قابلیتهای پویای تحقیقوتوسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانهی شرکتهای صنایع غذایی تولید کنندهی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]
صنعت نساجی
شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]
ض
ضریب جذب
ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]
ضریب فاش شدگی
ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]
ط
طراحی باز
مدلی برای پاردایم تولید اجتماعی [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 43-50]
ع
عملکرد استراتژیک
تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]
عملکرد شرکت
مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]
عملکرد نوآورانه
قابلیتهای پویای تحقیقوتوسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانهی شرکتهای صنایع غذایی تولید کنندهی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]
ف
فناوری نوظهور
استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]
فناوریهای نوین
بهکارگیری فناوریهای نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]
ق
قابلیت فناورانه
نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]
قابلیتهای پویای تحقیقوتوسعه
قابلیتهای پویای تحقیقوتوسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانهی شرکتهای صنایع غذایی تولید کنندهی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]
قرارداد بالادستی
انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]
قرارداد صنعتی
انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]
ک
کارآفرینی
نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصتهای کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]
کارآفرینی
توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]
کارآفرینی اجتماعی
بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]
کارآفرینی استراتژیک
توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]
کلید واژه: سیاست های جذب دانشجو
تدوین مدل سیاست های جذب دانشجو با تاکید بر رابطه بین دانشگاه و صنعت. [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 53-62]
کووید 19
استراتژی های پاسخ به بحران درزمان بحران (کووید 19) در بخش تولید و صنعت [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 63-76]
م
محصولات لبنی محلی
پتانسیل بازار و ضرورت تجاریسازی فرآوردههای لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]
مدل تولید اجتماعی
مدلی برای پاردایم تولید اجتماعی [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 43-50]
مدلسازی ساختاری-تفسیری
مدلسازی ساختاری-تفسیری چالشهای تاثیرگذار بر فرآیند سیاستگذاری توسعه فناوریهای انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]
مدل سنجش آمادگی مدیریت دانش
طراحی و پیادهسازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان دانشمحور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]
مدل سه شاخگی
واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]
مدیریت استراتژیک
توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]
مدیریت دانش
طراحی و پیادهسازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان دانشمحور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]
مدیریت دانش فناورانه
نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]
مدیریت کیفیت فراگیر
واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]
مدیریت کیفیت نرم
واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]
منطق تولید اجتماعی
مدلی برای پاردایم تولید اجتماعی [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 43-50]
منطق فازی
ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]