آ

  • آزمون علامت طراحی و پیاده‌سازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان‌ دانش‌محور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]

  • آمادگی سازمانی طراحی و پیاده‌سازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان‌ دانش‌محور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]

  • آموزش نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]

  • آموزش به‌کارگیری فناوری‌های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]

ا

  • استانداردسازی استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]

  • استراتژی استراتژی های پاسخ به بحران درزمان بحران (کووید 19) در بخش تولید و صنعت [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 63-76]

  • استراتژی توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]

  • استراتژی تکنولوژی ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]

  • استقرار مدیریت دانش طراحی و پیاده‌سازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان‌ دانش‌محور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]

  • اشتراک دانش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک‌ درون‌سازمانی دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]

  • اموال بلا استفاده انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]

  • انرژی‌های تجدیدپذیر مدل‌سازی ساختاری-تفسیری چالش‌های تاثیرگذار بر فرآیند سیاست‌گذاری توسعه فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]

ب

  • بازاریابی سنجش مهارت‌های بازاریابی مبتنی بر فناوری های دیجیتالی [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 79-92]

  • بازاریابی ایمیلی به‌کارگیری فناوری‌های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]

  • بازاریابی دیجیتال به‌کارگیری فناوری‌های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]

  • بازاریابی دیجیتالی سنجش مهارت‌های بازاریابی مبتنی بر فناوری های دیجیتالی [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 79-92]

  • بازاریابی محتوایی به‌کارگیری فناوری‌های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]

  • بحران استراتژی های پاسخ به بحران درزمان بحران (کووید 19) در بخش تولید و صنعت [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 63-76]

  • برنامه اقدام استراتژیک بحران استراتژی های پاسخ به بحران درزمان بحران (کووید 19) در بخش تولید و صنعت [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 63-76]

پ

  • پاردایم تولید اجتماعی مدلی برای پاردایم تولید اجتماعی [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 43-50]

  • پارک علم و فناوری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک‌ درون‌سازمانی دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]

  • پتانسیل بازار پتانسیل بازار و ضرورت تجاری‌سازی فرآورده‌های لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]

ت

  • تأسیسات و تجهیزات نفتی انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]

  • تجاری‌سازی پتانسیل بازار و ضرورت تجاری‌سازی فرآورده‌های لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]

  • تجاری‌سازی استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]

  • تجزیه‌وتحلیل سناریو مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]

  • تحقیق‌و‌توسعه قابلیت‌های پویای تحقیق‌‌و‌‌توسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانه‌‌ی شرکت‌های صنایع غذایی تولید کننده‌ی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]

  • توسعه نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت‌های کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]

  • توسعه اجتماعی بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]

  • توسعه اقتصادی و هنری بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]

  • توسعه صنعتی استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]

  • توسعه فرهنگی بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]

  • توسعه فناوری مدل‌سازی ساختاری-تفسیری چالش‌های تاثیرگذار بر فرآیند سیاست‌گذاری توسعه فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]

  • توسعه فناوری استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]

  • تولید ناب چابک مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]

  • تولید و صنعت استراتژی های پاسخ به بحران درزمان بحران (کووید 19) در بخش تولید و صنعت [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 63-76]

چ

  • چالش های توسعه شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]

د

  • دانش سازمانی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک‌ درون‌سازمانی دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]

  • دانش فنی انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]

  • دانشگاه و صنعت تدوین مدل سیاست های جذب دانشجو با تاکید بر رابطه بین دانشگاه و صنعت. [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 53-62]

  • دانش محلی پتانسیل بازار و ضرورت تجاری‌سازی فرآورده‌های لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]

ر

  • راهکار بهبود شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]

  • رشد اقتصادی استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]

  • رشد سازمانی نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]

  • رفتار شرکت ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]

  • روابط مشتری تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]

  • روش دیمتل شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک‌ درون‌سازمانی دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]

س

  • سرمایه اجتماعی تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]

  • سرمایه مشتری نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت‌های کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]

  • سهم بازار نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت‌های کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]

  • سیاست شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]

  • سیاست‌گذاری مدل‌سازی ساختاری-تفسیری چالش‌های تاثیرگذار بر فرآیند سیاست‌گذاری توسعه فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]

ش

  • شایستگی کلیدی توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]

  • شبکه‌های اجتماعی به‌کارگیری فناوری‌های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]

  • شبکه‌های باور بیزین مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]

  • شخص ثالث انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]

  • شرط انتقال مالکیت انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]

  • شرکت کاله تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]

  • شرکت‌های دانش‌بنیان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر اشتراک‌ درون‌سازمانی دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 55-64]

ص

  • صنایع غذایی قابلیت‌های پویای تحقیق‌‌و‌‌توسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانه‌‌ی شرکت‌های صنایع غذایی تولید کننده‌ی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]

  • صنعت نساجی شناسایی و رتبه بندی چالش های توسعه تولید، سیاست ها و راهکارهای بهبود وضعیت در صنعت نساجی (مورد مطالعه: تولید پارچه چادر مشکی) [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 65-78]

ض

  • ضریب جذب ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]

  • ضریب فاش شدگی ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]

ط

  • طراحی باز مدلی برای پاردایم تولید اجتماعی [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 43-50]

ع

  • عملکرد استراتژیک تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با درنظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی(مورد مطالعه:شرکت کاله) [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 53-62]

  • عملکرد شرکت مدل سازی ارزیابی تاثیر فعالیت های ناب-چابک بر عملکرد شرکت با استفاده از تحلیل سناریوی مبتنی بر شبکه باور بیزین [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 27-42]

  • عملکرد نوآورانه قابلیت‌های پویای تحقیق‌‌و‌‌توسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانه‌‌ی شرکت‌های صنایع غذایی تولید کننده‌ی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]

ف

  • فناوری نوظهور استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]

  • فناوری های دیجیتالی سنجش مهارت‌های بازاریابی مبتنی بر فناوری های دیجیتالی [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 79-92]

  • فناوری‌های نوین به‌کارگیری فناوری‌های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 51-64]

ق

  • قابلیت فناورانه نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]

  • قابلیت‌های پویای تحقیق‌و‌توسعه قابلیت‌های پویای تحقیق‌‌و‌‌توسعه و تأثیر آنها بر عملکرد نوآورانه‌‌ی شرکت‌های صنایع غذایی تولید کننده‌ی شیرینی و شکلات [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 35-54]

  • قرارداد بالادستی انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]

  • قرارداد صنعتی انتقال مالکیت تأسیسات و تجهیزات نفتی در قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 77-88]

ک

  • کارآفرینی نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت‌های کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 41-52]

  • کارآفرینی توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]

  • کارآفرینی اجتماعی بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی بر توسعه فرهنگیو اقتصادی (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری) [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 17-30]

  • کارآفرینی استراتژیک توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]

  • کلید واژه: سیاست های جذب دانشجو تدوین مدل سیاست های جذب دانشجو با تاکید بر رابطه بین دانشگاه و صنعت. [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 53-62]

  • کووید 19 استراتژی های پاسخ به بحران درزمان بحران (کووید 19) در بخش تولید و صنعت [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 63-76]

م

  • محصولات لبنی محلی پتانسیل بازار و ضرورت تجاری‌سازی فرآورده‌های لبنی محلی در ایران [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 2-20]

  • مدل تولید اجتماعی مدلی برای پاردایم تولید اجتماعی [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 43-50]

  • مدل‌سازی ساختاری-تفسیری مدل‌سازی ساختاری-تفسیری چالش‌های تاثیرگذار بر فرآیند سیاست‌گذاری توسعه فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 13-26]

  • مدل سنجش آمادگی مدیریت دانش طراحی و پیاده‌سازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان‌ دانش‌محور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]

  • مدل سه شاخگی واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]

  • مدیریت استراتژیک توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک، با تمرکز بر شایستگی کلیدی در سازمان [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 3-12]

  • مدیریت دانش طراحی و پیاده‌سازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان‌ دانش‌محور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی) [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 65-76]

  • مدیریت دانش فناورانه نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]

  • مدیریت کیفیت فراگیر واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]

  • مدیریت کیفیت نرم واکاوی مدیریت کیفیت نرم در مدل سه شاخگی با استفاده از روش پدیدارنگاری [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 29-40]

  • منطق تولید اجتماعی مدلی برای پاردایم تولید اجتماعی [دوره 18، شماره 41، 1399، صفحه 43-50]

  • منطق فازی ارائه مدل فازی انتخاب استراتژی تکنولوژی متناسب با رفتار شرکت [دوره 18، شماره 40، 1399، صفحه 21-34]

  • مهارت‌های تکنیکی سنجش مهارت‌های بازاریابی مبتنی بر فناوری های دیجیتالی [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 79-92]

  • مهارت‌های کسب و کاری سنجش مهارت‌های بازاریابی مبتنی بر فناوری های دیجیتالی [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 79-92]

ن

  • نوآوری استانداردسازی راهبردی موثر جهت تسریع توسعه فناوری صنعتی در کشور [دوره 18، شماره 42، 1399، صفحه 3-16]

و

ه

  • هوشمندی عاطفی راهبردی نقش هوشمندی عاطفی راهبردی در قابلیت فناورانه، مدیریت دانش فناورانه و آموزش و رشد سازمانی [دوره 18، شماره 39، 1399، صفحه 19-28]